Deze organisatie die onder andere trainingen verzorgt in optimale dienstverlening binnen overheid, gemeenten en organisaties werkte in tijden van Corona veelal individueel en via digitale meetings samen. Nu kwam het gehele team van Publicontact fysiek weer eens bij elkaar in Den Haag met als doel om elkaar te ontmoeten en te inspireren en ´de horloges gelijk te zetten´ op het gebied van
-Publicontact in 2023, waar staan we (why and how)
-trends en ontwikkelingen in het vakgebied voor onze producten en diensten
-vooruitblikken met aandacht voor waarden en werkwijzen, waar is werk te doen?
Voorafgaand kregen de teamleden ´huiswerkvragen´ die ze in de bijeenkomst ter sprake brachten.
In 3 sessies werd over deze onderwerpen over gediscussieerd en de conclusies en opmerkingen belandden in mijn visual.
De huisstijl van Publicontact gaf een mooi en herkenbaar kleurenpalet om het verslag mee op te tekenen. Tussentijds was er ruimte voor reflectie naar het beeldverslag en om aanvullingen te doen. Een visuele weergave vol opbrengsten van een waardevolle dag is het resultaat.